19 Kasım 2010 Cuma

Mercedes C Özellikleri

Benzinli: C 180 (122 Bg.), C 180 K (143 Bg.), C 200 (136 Bg.), C 200 K (163 Bg.), C 200 CGI (170 Bg.), C 220 (150 Bg.), C 230 (150 Bg.), C 230 K (193 Bg.), C 240 (170 Bg.), C 280 (193, 197 Bg.), C 320 ( 218 Bg.), C 350 (272 Bg.), C 36 AMG (280 Bg.), C 32, C 43 AMG (306 Bg.), C 55 AMG (367 Bg.).
Dizel: C 200 D (75 Bg.), C 200 CDI (102, 122 Bg.), C 220 D (95 Bg.), C 220 CDI (125, 143 Bg.), C 250 D (113 Bg.), C 250 TD (150 Bg.), C 270 CDI (170 Bg.), C 320 CDI (224 Bg.).
Model Bilgileri:
1993: C-Sınıfı piyasaya sürüldü.
1997: Makyajlandı. Yeni V6 motorları piyasaya sürüldü.
1999: ESP seri üretime dahil edildi.
2000: Yeni C-Sınıfı piyasaya sürüldü.
2001: T-modeli yenilendi.
2004: Makyajlandı.
Arıza İstatistiği:
Motor yağının azalması.
Diferansiyel yağının azalması
Frenlerde tek taraflı etki
Özet:
Fiyatının rakiplerine oranla yüksek olmasına rağmen C-Sınıfı her açıdan alıcısını memnun edebileceği bir gerçek. Gerek ödün vermeyen iç mekan kalitesi ve konforu, gerek istikrarlı motorları sayesinde C-Sınıfı, paraya kıyıp iyi ve kaliteli bir otomobile binmek isteyen son kullanıcının tercihi olmalıdır. C-Sınıfı’nın 2. elde en zayıf yanlarını motor ve diferansiyel yağının eksilmesi olarak özetleyebiliriz. Türkiye’de son yıllarda büyük imaj kaybına uğrayan Mercedes doğal olarak 2. elde de olumsuz etkileniyor. Bu nedenle 2.el alacak olan kullanıcı bu dezavantajı düşünmeli ve otomobilin son kullanıcısı olmaya hazır olmalı. Susurluk olayında ve Mehmet Ali Agca’nın tahliyesinde başrolde gözüken Mercedes bu durumlarıyla Türkiye’de “karanlık güçlerin seçtiği otomobil” imajına sahip oldu ve çok itibar kaybetti. Bu durumu da göz önüne almak gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder