23 Aralık 2009 Çarşamba

2010 Volkswagen Scirocco R Tanıtım Videosu




Teknik özellikler (manuel / DSG)

Motor tipi: 4 silindir. benzinli (TSI), 1.984 cm3
Max. Güç: 195 kW / 265 PS 6.000 rpm
Max. tork: 350 Nm 2.500 rpm
0-100 km / s: 6.5 sn / 6,4 sn
Top Speed: 250 km / s
Yakıt tüketimi: 8,3 / 8,2 l/100 km
Uzunluk: 4.264 mm
Genişlik: 1.810 mm
Yükseklik: 1.394 mm
Boş ağırlığı: 1.333 kg / 1.353 kg
Şanzıman: 6 + R, manuel / DSG
Sürücü aks: Ön aks
Lastikler: 235/40 R 18

Volkswagen Scirocco R - Volkswagen Individual tarafından kavramsallaştırma - parlak bir motor ve şasi, benzersiz görünümü ve özel özellikleri ile etkileyici bir performans paketidir. Her zamanki yerine altı silindirli bugüne kadar R kullanılan bu segmentteki bir canlanma dört silindirli modelleri TSI yeni VW Scirocco R. kullanılıyor avantajları: çok yüksek güç ve önemli ölçüde azaltılmış yakıt tüketimi ile tork değerleri. Ortalama olarak, sürüş 100 kilometre için doğrudan enjeksiyon yolu ile yanma odalarına süper kurşunsuz akışı sadece 8,3 litre. Bu 194 g / hızlı 250 km için km - üst değerleri / (elektronik) sınırlı spor otomobil h CO2 emisyonu karşılık gelir.

24 saat yarışın başında Volkswagen Scirocco filo: Volkswagen bir kez daha 24 saat yarış de Volkswagen Scirocco R sahiptir ne kadar dinamik bir potansiyel ortaya planlıyor. Iki kapılı araba Bütün bir filo, beş otomobil tamamen, "Yeşil Cehennem" var; hepsi üretim aracı, hem teknik hem de görsel yakın bir benzerlik üzerinden maraton binmek gireceksiniz.

Gaz bir anlamda: Üç Volkswagen Scirocco GT24 sürümleri için bir TSI benzinli motoru tarafından 315 PS güçlendiriliyor. Diğer iki VW Scirocco GT24 arabalar ek CNG etiket, Sıkıştırılmış Doğal Gaz belirlenmesinden, çünkü onların TSI çok temiz doğalgaz combusting - araba yarış istisna ile pişirilir taşırlar. 300 PS Volkswagen Scirocco GT24-CNG araçları sahip son derece düşük emisyon. Kazanma ve Dakar Rallisi tarihinde yarışı bir yakıt tasarruflu TDI by Touareg ile pul koyarak sonra (direkt enjeksiyonlu dizel), Volkswagen şimdi Volkswagen Scirocco GT24 de - ve ısrarla - Doğum sürdürülebilirlik sorunu yukarı alıyor Race Course.

Otomobil Fiyatlarında 2009 Yıl Sonu Kampanyaları


Yıl sonu olması münasebetiyle otomobiller de 2009 yılsonu kampanyaları öyle bir hal aldı ki oto fiyatları 1 Ekim öncesinde uygulanan ÖTV indirimlerinin bile altına düştü. Otomobil firmaları kötü başladıkları 2009 yılını iyi bitirmek için adeta kampanya yarışı içine girdiler. ÖTV indirimi ile şaha kalkan otomobil satışları 1 Ekim’de ÖTV indiriminin bitmesinin ardından düşüşe geçmişti. Bunun üzerine firmalar kampanyalara ağırlık verdi. Bu indirimler sayesinde vatandaş, istediği otomobillere oldukça ucuz fiyattan sahip olmaya devam ediyor… Sizlere bazı kampanyalı araçların listesini ve indirim oranlarını sizler için araştırıp sizlerin hizmetine sunmuş olmaktan mutluyuz.

Fiat Palio: eski fiyat: 21 bin 800 TL kampanyalı yeni fiyat: 18 bin 900 TL değişim(yüzde): 13,3
Fiat Albea: eski fiyat. 22 bin 500 TL kampanyalı yeni fiyat: 19 bin 500 TL değişim(yüzde): 13,3
Fiat Linea: eski fiyat: 31 bin 800 TL kampanyalı yeni fiyat: 27 bin 500 TL değişim(yüzde): 13,5
Opel Corsa: eski fiyat: 30 bin TL kampanyalı yeni fiyat: 26 bin 500 TL değişim(yüzde): 11,6
Opel Astra: eski fiyat: 44 bin 800 TL kampanyalı yeni fiyat: 34 bin 800 TL değişim(yüzde): 22,3
Chevrolet Aveo: eski fiyat: 26 bin 900 TL kampanyalı yeni fiyat: 21 bin 900 TL değişim(yüzde): 18,5
Chevrolet Lacetti: eski fiyat: 30 bin TL kampanyalı yeni fiyat: 25 bin TL değişim(yüzde): 16,6
Chevrolet Captiva: eski fiyat: 84 bin TL kampanyalı yeni fiyat: 74 bin TL değişim yüzde: 11,9
Renault Clio Hatchback: eski fiyat: 28 bin 500 TL kampanyalı yeni fiyat: 26 bin TL değişim(yüzde): 8,7
Hyundai Accent 1.4: eski fiyat: 25 bin 700 TL yeni fiyat: 22 bin 500 TL
değişim(yüzde): 12,4
Hyundai Getz Start: eski fiyat: 21 bin 300 TL kampanyalı yeni fiyat: 19 bin 500 TL
değişim(yüzde): 8,4
Hyundai İ20: eski fiyat: 27 bin 400 TL kampanyalı yeni fiyat: 24 bin TL
değişim(yüzde): 12,4
Peugeout 207: eski fiyat: 30 bin 670 TL kampanyalı yeni fiyat: 26 bin 890 TL
değişim(yüzde): 12,3

5 Aralık 2009 Cumartesi

Ford Focus 2010




Yeni Ford Focus, hatchback otomobillerin şeklini belirleyen ve sadece tasarımcıların zihninde olan kural kitabını yeniden yazacağa benziyor. 2010 yılında üçüncü jenerasyon olarak karşımıza çıkacak olan Focus, tasarım olarak Fiesta’nın çizgilerini sürdürüyor. Ancak asıl benzerlik bu yılın başında düzenlenen Cenevre Otomobil Fuarı’nda ortaya çıkan Iosis konseptiyle yaşanıyor.Ford, Focus ile yeni motor teknolojisi EcoBoost’un da tanıtımını yapacak.

Ford için yeni olan bu teknolojinin temelinde aslında VW ve Fiat tarafından birkaç yıldır kullanılan aşırı beslemeli küçük hacimli motorlar yatıyor. Buna göre yeni Focus’un giriş seviyesinde 1.0 litrelik 89hp güç üreten turbo bir motor kullanılacak. 1.6 litrelik motorun gücüyse 148 ve 178hp olarak belirlenmiş. Dizel motor cephesindeyse 128hp’lik 1.6 litrelik motor bulunacak. 2.0 litrelik en üst dizel seçenekse 168 ve 197hp güç çıkışı sunacak.

Tüm modeller manuel şanzımanla donatılırken, Powershift ismindeki elektro hidrolik otomatik şanzıman opsiyon listesinde yer alacak. Ford, yeni Focus ailesinde otomobilin uzun süre rölantide kaldığında motoru kapatan ‘Start-Stop’ teknolojisini de sunacak. Yeni Ford Focus markanın Saarlouis Almanya’daki fabrikasında üretilecek.

Kazadan Sonra Sigortanın İstediği Belgeler

Kaza sonrasında öncelikle arabayı hiçbir şekilde hareket ettirmemeliyiz. İlk olarak 154 Alo trafiği arayınız ve kazayı haber veriniz. Polis raporu tutulduktan sonra karşı tarafın trafik sigorta poliçesi, ehliyet ve ruhsat fotokopilerini mutlaka alınız. Eğer imkanınız varsa hem sizin hemde karşı tarafın hasarlı resimlerini çekiniz. Kasko için size bu resimler çok kolaylık sağlayacaktır.

- Aracınızı kazadan sonra hareket ettirmeyiniz, pozisyonunu değiştirmeyiniz.
- Karşı aracında yerinden hareket etmemesini sağlayınız.
- Derhal 154 alo trafik'i arayarak kazayı haber veriniz.
- Bulunduğunuz yer Jandarma bölgesi ise 156 Jandarma imdat'ı arayınız.
- Bu arada karşı tarafın ben öderim önerisi olursa kesin teminat almadan olay yerinden ayrılmayınız. (Bu önerileri reddetmenizi size tavsiye ederim.)
- Polis rapor tuttuktan sonra karşı aracın;
- Trafik Sigorta poliçesi,
- Ehliyet,
- Ruhsat fotokopilerinizi alınız.
- Eğer mümkünse karşı tarafın hasarlı resimlerini alınız.
- Bütün bu işlemlerden sonra aracınızı olay yerinden kaldırıp servise götürebilirsiniz.
- Eğer arcınız hareket etmiyor yada hareket etmesi sakıncalı bir durum yaratıyorsa fiat çağrı merkezi 444 22 55 arayarak veya size en yakın servis ile temasa geçerek(http://www.tofas.com.tr/bayiservis/bayi.html)yardım ve kurtarıcı hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Sigortanın İstediği Belgeler

- Kaza Raporu,
- Alkol Raporu,
- Ehliyet Fotokopisi,
- Ruhsat Fotokopisi,
- Hasarlı Araç Resmi,
- Vergi Kimlik kartı,
- İmza Sirküleri (Şirketlerde)
- Kasko Poliçesi,
- Karşı tarafın trafik Sigortası (Kasko yoksa)
- Karşı tarafın ruhsat fotokopisi (Kasko yoksa)
- Karşı tarafın ehliyet fotokopisi (Kasko yoksa)
- Karşı tarafın hasarlı resimleri (Kasko yoksa)

Motorlu Taşıtlar Vergisi 2010


Artış oranları enflasyon rakamlarına göre belirlenecek 2009′un sonuna yaklaşırken yeni yılın yeni oranları da ortaya çıkmaya başladı.Hem motorlu taşıtlar vergisi hem de harçların artış oranı TÜİK’in açıkladığı enflasyon rakamlarına göre şekillenecek.Buna göre 2010 yılında Bakanlar Kurulu’nun herhangi bir değişiklik yapmaması halinde vergi ve harçlarda yüzde 2,2 oranında artış söz konusu olacak.

Bu artışla birlikte 1 -3 yaş grubunda bin 301 ila bin 600 santimetreküp silindir hacmine sahip aracı olanlar 641 lira vergi ödeyecek.1300 santimetreküpe kadar silindir hacmine sahip olan araçların vergisi 401 lira, 4bin 1 santimetreküp silindir hacmine sahip olan araçların vergisi ise 14 bin 533 lira olacak. 2010 yılında vergi ve harçlara yüzde 2,2 oranında zam yapılması planlanıyor.

2010 yılında Motorlu Taşıtlar Vergisi ve harçlar için uygulanacak artış oranları belli oldu.Buna göre yeni yılda vergi ve harçlara yüzde 2,2 oranında zam yapılması planlanıyor.1-3 yaş grubunda aracı olanlar 8 ila 31 lira daha fazla vergi ödeyecek.

Suzuki Kizashi 2010




Suzuki’nin Ekim ayında Tokyo’da lanse ettiği Kizashi modeli Türkiye’ye geliyor. Suziki Kizaski resimleri ile dolu olan bu video sizler için hazırladık.
Satıcı galerilerinde de birkaç hafta kala kendi varış, yeni Suzuki Kizashi sedan için fiyatlandırma yayımladı. All-wheel-drive ve geniş bir yolcu alanı sunan orta ölçekli Kizashi bir türünün Japon otomobil için ilk.
Temel "S" yapılandırma 18.999 $ olarak başlıyor, artı 735 $ hedef ve işleme için. Standart özellikleri, sekiz hava yastıkları, buton start, manuel hız altı dahil çift bölgeli iklim kontrolü, dokuz hoparlörlü ses sistemi, EPS stabilite kontrolü, ABS, projeksiyon ışın farlar, Elektrik ön cam, kapı ve ayna, ve ortam ayak aydınlatma. Bir CVT şanzıman yükseltme 20.499 $ için S fiyat getiriyor.
FWD Kizashi SE 21.499 $ ve 2.500 $ daha fazla mal olacak standart olarak CVT, alaşım jantlar, 10-kademeli ayar ve üç pozisyon bellek ile güç sürücü koltuğunda P215/55R17 lastikler ve deri içerecek otopark kırılmak kolu ve direksiyon tamamladı cruise control.
Sportif GTS modeli, mevcut altı-ileri manuel ya da performans tekerlek raket kaydırıcılar direksiyon ile CVT ayarlanmış, 22.499 $ başlar. It Bluetooth ses yeteneği, el-Ses komutu ile ücretsiz arama, P235/45R18 lastikler, sis lambaları ve güç moon çatı aktarım 10 hoparlör, bir 425 watt Rockford Fosgate ses sistemi içerir.
Konforu olan 24.399 $ başlar SLS modeli, odaklı, otomatik yağmur silecekler algılama deri koltuklar, güç yolcu koltuğu, ısıtmalı ön koltuklar, otomatik dikiz aynası, evrensel bir garaj kapısı açacağı, ısıtmalı aynalar dışında karartma içerir, otomatik farlar ve arka sesli uyarı ile yakınlık sensörleri.
AWD sanatçısını genelinde bir $ 1,250 seçeneği, CVT şanzıman sadece kullanılabilir.
Genelinde sanatçısını, motivasyon litre, çift üstten kam dört silindirli motor, 2.4 sayesinde gelir. Final beygir gücü ve tork rakamları henüz açıklanmadı ancak Suzuki tahminlere dayalı, bir yerlerde hemen güneyindeki 200 beygir gücü ve yaklaşık 180 £ beklenmektedir tork ayakları.
Track-ayarlı süspansiyon sedan en iyi almak için daha performans ile rekabet için Mazda Mazda6 ve Subaru Legacy ve Suzuki gibi rakip odaklı yüksek uç Akebono kaynaklı frenler ve isteğe bağlı 18 inç alaşım jantlar vaat izin vermek için tasarlanmıştır performans kauçuk tamamladı.
İlginçtir, all-wheel-drive sistem gerçek güç sadece marjinal bir yakıt için ön tekerlekler, muhtemelen ve aşınma gitmek için izin kapatabilirsiniz-ve-tasarruf gözyaşı. Suzuki sistemi ağırlıklı olarak kendi i dayanmaktadır-AWD sistemi küçük SX4 diyor.
Içinde, Kizashi, ayrıca 425-iPod bağlantı ve Bluetooth özellikli Watt Rockford Fosgate ses sistemi olarak kumaş ya da deri koltuklar sunacak.
Sekiz hava yastıkları, ABS ve stabilite kontrolü sanatçısını genelinde standart olacak.
Kizashi otomobil's Sagara, Japonya, montaj fabrikası inşa edilecektir.